förlåt för att jag uppdaterar så dåligt.

Dålig uppdatering, men det är faktiskt så att jag har mycket med skolan och massa annat. vi har fått en deckare att läsa på svenskan och jag läser "Hypnotisören" av "Lars Kepler", en pseudonym på ett par som skrivit boken tillsammans. Den gavs ut i utlandet och gav stora summor pengar redan innan den gavs ut i Sverige och har därmed blivit den första boken i denna händelse.
Nu sitter jag och lyssnar på Nomy och ska dammsuga mitt rum, det behövs kan jag säga er! Och jag kan knappt skriva, har bandage på högran nu igen, fick en jäkla hård serv av Emil på idrotten i måndags. *muttrar* Men snart kommer väl folk hem och då blir det att äta, nu är jag törstig bara för det..
Kommer nog sätta mig och läsa ett bra tag sen, har hittat mina glasögon igen, duktigt Sara!

Aja, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0