jag är duktigt!

Jag har blivit så mycket bättre på att lösa konflikter utan att bli det minsta upprörd, fast det kanske beror på att jag inte bryr mig det minsta om att bli ledsen, inget sårar mig längre, jag har upplevt allt. Men det konstiga är att jag blir väldigt lätt påverkad av min omgivning. Om två personer som går i klassen eller som är kompisar med mig bråkar så blir jag ganska nedstämd själv, även om jag inte har en enda anledning att bli det. Speciellt när jag har upplevt det själv, så är det extra lätt att jag blir ledsen eller så. Just nu är det 'lite' spänt mellan två personer jag känner och det har påverkat mig ganska mycket för att jag har varit i bådas sits. Det enda jag vill säga är att det handlar om killar, jag vill inte ta upp det mer här eftersom att det inte handlar om mig.
Kollade nyss min facebook och förundrades över att jag har 530 "vänner". Jag känner ju såklart inte alla men ändå, hahaha. Jag är tuff på riktigt ju som har så många vänner.
Nu ska jag äta grillat och sen ska jag sitta och läsa en bit till på boken. Recensionen ska vara inne den 10 maj så jag har tid på mig men vill ändå ha det klart i tid.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0