torsdag

Torsdag? Redan? Igår var det ju tisdag.. eller?
Hahah, snacka om att tappa greppet om tiden. Dagarna går fort och det är bara 9 dagar kvar till konfirmationen och 9 veckor kvar tills vi slutar. Nästa vecka ska vi visa upp dansen på idrotten och några veckor efter det så ska vi orientera i skogen vid Råbocka. Det är den enda saken med idrott som jag verkligen älskar. Jag har lätt för att läsa kartor och älskar att springa i skogen. Hoppas att inte någon följer efter mig detta året då. M & P följde efter mig till två kontroller förra året och jag fick hoppa över ett 2 meter brett dike för att komma ifrån dem. Haha, såna töntar *smile*.
Nu har jag mer blekning i håret, med kamomill i som sägs vara vårdande för håret och jag har fått blått balsam av mamma som ska hjälpa till att bleka håret sen om det blir gult och när jag är och klipper mig på tisdag så ska jag kolla om de har silver schampoo och i så fall vad det kostar så kanske jag köper det själv, mamma gör inte det iallafall, haha, det blåa schampoot kostade 219 kr. Usch så dyrt det kan vara då.
Och nu har jag haft blekningen i håret en timme så det blir att tvätta håret nu, sen ska jag lägga mig i sängen och kolla film en stund innan jag somnar.
Långt inlägg idag. :)

Ha det bäst! *hjärta*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0