nolife.se

Jag behöver närhet, jag behöver dig.
Jag ligger i min säng och läser Twilight för 3e gången.. Snacka om inget liv?
och vet ni varför jag läser dem? För att jag vill gråta, jag vill släppa ut alla känslor utan att behöver ljuga, jag kan säga att det beror på böckerna, för det är delvis sant.
Jag orkar inte vara utan honom längre, jag vill inte. Jag behöver honom.
Någon som hakar K-stad nu i veckan? Jag känner för att rymma, till pojken som är så fin.
Eller till Stp om ni hellre vill, till Jasse den lilla sötnosen. :D
Hon kommer antagligen till helgen, sen blir det Ekebo med Hanna på kvällen och sova över med henne hos någon, ingen annan som vill följa med? Hon tror att jag kommer bli uppraggad av nån kille och dissa henne så hon vill ha sällskap, dock tror jag inte själv på att detta kommer inträffa.
Nu ska jag gå upp med lite disk till köket och sen ska jag lägga mig i sängen och läsa igen, kommer inte kunna sova i natt heller för jag var uppe hela natten; hade kollat på "Last Destination" och sen skulle jag gå upp och hämta en banan, katten kom och ruskade på sig bakom mig så klockan i hans halsband plingar, herregud jag trodde att jag skulle göra i byxan så rädd jag blev!
Nej nu blir jag besviken på mig själv, jag har suttit här i en extra halvtimma. Jag måste diska!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Du är för go hjärtat! Tror jag kommer i helgen om pappa är gullig nog :) hade varit jätte kul faktiskt :D <3333

2010-03-28 @ 20:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0