småland

Ja nu sitter jag i Småland och ugglar med ett übersegt mobilt bredband. Jag ska skriva lite på mitt svenska arbete och sen ska jag fika med min kära mormor.
Jag saknar redan alla i Skåne men det är skönt att komma iväg. Tur att man kan stänga in sig i en garderob med hög musik - annars hade jag blivit galen här...
Dessutom måste jag dölja min blogg, annars kollar mormor den .....
Hahaha, jag känner mig som en spion eller något.
Kommer hem på fredag gott folk, sakna mig inte för mycket när jag är borta (;

jag har redan börjat tvivla på dina känslor för mig, hur ska vi klara oss genom detta?


Kram snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ett tips är garderoben i datarummet. Passa dig bara, din lillebror lyckes låsa in sig där... haha!



Hoppas det har gått bra för dig på mormors jobb!



Kram!

2010-03-15 @ 18:44:52
URL: http://sagobrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0