sorry!

Förlåt för dålig uppdatering den senaste veckan men jag har varit ganska upptagen; förra veckan var jag med Hanna på träning i tordags, träffade Alice(tror jag? Haha mitt dåliga minne ..), och Daniel. Sen stod jag och snackade med honom utanför Rönnehallen i en halvtimme. Träffade honom ett tag innan lägret i fredags också. Åkte på läger; så jäkla tråkigt det var... Ville bara hem till Daniel igen. Men har inte träffat honom sen dess och jag tvivlar på att vi ses innan fredag. Imorgon ska jag följa med på Hannas träning igen, kanske hinner snacka lite med honom på bussen dit.
Idag vid halv två sticker jag till stationen - ska möta min oh, så underbara klass! Vi drar till Helsingborg och kör femkamp. Är hemma vid halv sju kanske? Kommer bilder och sånt med tiden, får få folk skicka över msn och i skolan innan jag har alla. Det gäller ju att ha koll på vilka som hamnar på nätet ;)
Nu ska jag kanske gå och äta lite frukost, vaknade gör 40 minuter sen och satte mig vid datorn, det behövdes en rejäl uppdatering här kan jag ju tala om.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0