*sviken*

Det är en härlig känsla man får när man blir sviken av någon som man verkligen bryr sig om och älskar. När man litar på någon så väntar man inte sig att de ska såra en, även om det har hänt innan...
Jag saknar att vara liten, samtidigt som jag längtar efter att få växa upp.
Att vara tonåring suger, rent ut sagt, man blir sviken av såkallade vänner, killar och ibland familjen kan det kännas som; även om det inte alltid är så.
Jag har varit extremt glad hela dagen och så händer detta och jag börjar lipa som en barnunge. Mitt humör skiftar väldigt fort, även om jag vet att de flesta sakerna bara är på skoj så sårar de, det borde alla veta.

Jag vet inte riktigt var jag ville komma med denna texten, den blev inte så lång. Jag behövde väl bara skriva av mig lite.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja vad livet var enkelt när man var liten. Har skrivit en text om de en gång men den kommer ändå inte hjälpa dej så värst mycket.

Jag är ärlig när jag säger att jag vet precis hur det känns, och det suger zebra. Det gör det. Det värsta i livet är att bli sviken.

Men vad som än händer kommer jag aldrig svika dig och så fort det är någon är min famn öppen för en stor kram <3

Jag menar det.

2010-03-03 @ 18:50:36
Postat av: Madde

Pluttis!

Bit ihop bara! Snart skiner solen, och om någon har svikit dig så den inte värd din uppmärksamhet!



Kram på dig!

2010-03-03 @ 19:34:03
URL: http://sagobrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0