todays'

Klädsel: "wannabe emo" as I call it
Frisyr: fläta
Vill ha: pengar att ringa för på mobilen
Låt: Medina - Sagoland
Drog: mobilen / musik
Saknad: Jasse
Sjuka: snuva
Köp: inget
Godis: räknas 6 kanelbullar?
Attityd: trött/ledsen
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: "jag ska prata med emil ikväll igen, jag somnar lättare då"

Dagen har varit hyffsad.
Up's: Fint väder/varmt ute, "vikarie" på hemkunskapen, film på spanskan, ingen idrott och jag blev klar med arbetet på so:n
Down's: Han har inga pengar på mobilen, hon tror inte mig, lite allmänt pms som jag brukar ha, har varit trött och hängig sen i tisdags, haft ont i huvudet haft snuva och velat gå hem och sova hela dagen!
Nu ska jag verkligen plugga so för vi har prov i morgon och jag vill ha bra på det så mamma blir glad på mig!


puss och kram, skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0