rand0m

DAGENS:
Klädsel: mjukt
Frisyr: uppsatt/flätat
Vill ha: kärlek
Låt: The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel (precis som alla andra dagar)
Drog: musik, mobilen och kaffe
Saknad: han
Sjuka: ingen
Köp: birkabulle
Godis: karameller
Attityd: trött/sur/ledsen
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: "fyfan vad jag grät i natt..."

Ska jag skriva fler såna här?
Själv tycker jag att det är lite intressant att veta sånt här om folk men jag är ju som jag är *smiile*
Nu sitter jag och pluggar spanska och lita annat smått och gott, äter upp mina sista karameller och ska gå upp till köket, det serveras strax pannkakor och sen ska jag dricka mer kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0